Opći uvjeti ugovora

OPĆI UVJETI UGOVORA

Trenutni Opći Uvjeti Ugovora (u nastavku teksta: OUU) sadrže obveze tvrtke s ograničenom odgovornošću Severus Europe D.O.O. (u daljnjem tekstu: Pružatelj usluga i Korisnik usluga (u daljnjem tekstu: Korisnik) koji koriste usluge elektroničke trgovine koje pruža Pružatelj usluga kroz tvrtku www.naocaleshop.hr (u daljnjem tekstu: Web stranica). (Pružatelj usluga i Korisnik se u daljnjem tekstu zajednički nazivaju stranke). OUU se odnose na sve pravne transakcije i usluge izvršene putem www.naocaleshop.hr.

Tehničke informacije potrebne za korištenje web stranice ili online trgovine koje nisu navedene u OUU-a dostupne su u odjeljku dodatnih informacija na web stranici.

Jezik ugovora je hrvatski.

Ugovor se smatra pisanim ugovorom kojeg Pružatelj usluga registrira pod rednim brojem, i stoga mu se može pristupiti i pregledati kasnije.

Pružatelj usluga nije u skladu sa nikakvim odredbama Kodeksa ponašanja.

Korištenjem web stranice, online trgovine NaocaleShop i slanja narudžbe, Korisnik priznaje i prihvaća sljedeće:

1. Kontaktni podaci pružatelja usluga:

Naziv tvrtke: Severus Europe KFT.

Sjedište, poštanska adresa: 6723 Szeged, Szilléri sugárút 38/A III/10

Lokacija ureda službe za korisnike: 6723 Szeged, Szilléri sugárút 38/A III/10

Radno vrijeme: (radnim danima: 9.00-16.00 GMT +1)

Broj telefona službe za korisnike: 1 8000 343

E-mail adresa: office@naocaleshop.hr

Nacionalni porezni broj: HU24803474

Broj u trgovačkom registru: 06-09-020815

Sud upisa: [Szeged Commercial Court]

Bankovni račun: [HR8423900011100856500]

Pružatelj usluga skladištenja: [Mainstream D.O.O., Studentski trg 4, Beograd, Srbija Porezni identifikacijski broj: 104037252 | Registracijski broj poduzeća: 20076682]

2. Opće informacije, sklapanje ugovora između stranaka

OUU-a primjenjuju se na sve elektroničke trgovinske usluge koje se pružaju u Hrvatskoj putem web stranice elektroničke trgovine (u nastavku teksta: NaocaleShop online trgovina). Osim toga, sadašnji OUU-a primjenjuju se na sve transakcije elektroničke trgovine na području Hrvatske uspostavljene između stranaka definiranih u OUU-a.

Kupnja u NaocaleShop online trgovini moguća je naručivanjem online (elektroničkim putem), kako je definirano u trenutnim OUU-a. Pružatelj usluge ne prihvaća ili izvršava narudžbe uspostavljene telefonom ili e-poštom.

Usluge NaocaleShop online trgovine dostupne su svim korisnicima, čak i bez registracije.

3. Registracija

Prilikom kupnje u NaocaleShop online trgovini nije se potrebno prethodno registrirati. Pružatelj usluge ne osigurava sučelje za registraciju bilo na web stranici ili tijekom procesa naručivanja. Kada naručujete proizvod, pojavit će se prozorčić kada kliknete na gumb "Dodajte u Košaricu". Prazna polja u ovom prozorčiću moraju se ispuniti osobnim podacima Korisnika i stvarnom e-adresom i telefonskim brojem. Naručivanjem putem web stranice Korisnik prihvaća uvjete i odredbe ovih OUU-a i Izjave o zaštiti privatnosti objavljene na web stranici i dopušta obradu podataka sadržanih u Izjavi o privatnosti.

Pružatelj usluge ne odgovara za bilo kakve odgode zbog pogrešnog tumačenja i/ili netočnosti podataka Korisnika ili bilo kakve druge pogreške.

4. Naručivanje

Osnovne značajke i karakteristike kupovne robe i odgovarajuće upute za njihovu uporabu mogu se pročitati na stranici s informacijama određenog proizvoda, a detaljan opis proizvoda naći ćete u priručniku za uporabu koji prati proizvod. Ako proizvod ima povoljnije značajke od onih opisanih na web stranici ili u priručniku, to se smatra ispunjavanjem ugovora.

Ako Korisnik ima pitanja o robi prije kupnje, Pružatelj usluge može pružiti pomoć putem kontakata navedenih u članku 1.

Pružatelj usluge će prihvatiti narudžbu koju Korisnik izvrši samo putem NaocaleShop online trgovine i samo ukoliko Korisnik ispuni sva polja potrebna za narudžbu. (Ako Korisnik ispuni polje netočno ili nepotpuno, dobit će poruku o pogrešci od Pružatelja usluge.) Pružatelj usluge nije odgovoran za bilo kakve odgode zbog pogrešnog tumačenja i/ili netočnosti podataka Korisnika ili bilo kakve druge pogreške. Navedene slike ponekad su ilustracije, a sva odstupanja od njih nisu odgovornost Pružatelja usluga.

Za stavljanje ponude u NaocaleShop online trgovini, upotrijebite gumb Dodaj u košaricu. Korisnik može staviti željeni proizvod u Košaricu klikom na pojedinačnu stavku, a zatim na opciju "Dodaj u košaricu" na sljedećoj stranici koja sadrži detaljne informacije o proizvodu. Moguće je izmijeniti sadržaj košarice klikom na vezu Dodaj u košaricu u gornjem desnom kutu web stranice gdje je moguće odrediti željeni broj stavki i vrstu proizvoda koji se mogu ispraviti ili ukloniti. Ako Korisnik pregledom uvidi da je sve u redu u segmentu Dodaj u košaricu, mora dostaviti sve podatke potrebne za slanje narudžbe u odjeljku Dodaj u košaricu.

Kako bi se narudžba mogla pokrenuti, Korisnik mora ispuniti sljedeće podatke na web stranici:

Podaci o dostavi:

-Ime

-Poštanski broj,

-Grad,

-Država,

-Adresa: Ulica, broj,

-E-mail adresa

-Telefonski broj

Korisnik mora odabrati između dostupnih opcija dostave u odjeljku izbornika "Brza isporuka" i željeni način plaćanja u odjeljku "Dostava i plaćanje".

Ako je Korisnik pregledao sadržaj opcije Dodaj u košaricu i provjerio navedene osobne podatke, postoji mogućnost dodavanja komentara uz samu narudžbu. Klikom na vezu "Naruči", narudžba se može finalizirati i proslijediti Pružatelju usluge.

Imajte na umu da je obavezno ispuniti sva polja s informacijama označena zvjezdicom na sučelju za narudžbu.

Prilikom zaprimanja narudžbe, Pružatelj usluge zadržava pravo brisanja podataka i otkazivanje narudžbe korisnika ako je autentičnost podataka koje je pružio Korisnik upitna ili neprecizna.

Kako bi se kupnja nastavila, važno je da Korisnik prihvati ove Opće Uvjete Ugovora i Izjavu o privatnosti označavanjem potvrdnog okvira na ovoj stranici.

Nakon što klikne na gumb "Naručite sada" koji se nalazi na dnu stranice, Korisnik može dovršiti i poslati svoju narudžbu. Pružatelj usluge obavještava Korisnika o uspjehu narudžbe na sljedećem sučelju gdje se također može pronaći identifikacijski broj narudžbe kupca. Narudžba se šalje klikom na gumb "Naruči", što Korisnika obvezuje na plaćanje.

5. Cijena proizvoda

Cijene proizvoda koji se nalaze na web stranici uključuju bruto porez na promet i druge javne dugove (u bruto iznosu).

Kupovna cijena prikazana pokraj proizvoda uključuje troškove isporuke ili dostave. Neće se naplaćivati ​​zasebni troškovi pakiranja.

Cijene proizvoda prikazane su u hrvatskim kunama (HRK).

Ukupni iznos koji se plaća uključuje sve troškove temeljene na sažetku narudžbe i pismu za potvrdu, uključujući troškove kućne dostave, ako je to bila opcija koju je odabrao Korisnik.

Pružatelj usluge zadržava pravo izmjene cijena proizvoda koji se mogu naručiti na web stranici, no izmjena stupa na snagu istovremeno kad se pojavi na web stranici. Izmjena ne utječe negativno na cijenu već naručenih proizvoda.

Pružatelj usluge nije odgovoran za bilo kakvu pogrešnu prezentaciju cijene prikazane na web stranici ili očigledno nerealnu cijenu, koja je značajno drugačija od cijene proizvoda (0 HRK) zbog pogreške sustava i/ili nemara. U takvim slučajevima, Pružatelj usluge nije dužan prodati proizvod Korisniku po netočnoj cijeni prikazanoj na web stranici. U slučaju da je navedena cijena netočna, Pružatelj usluge odmah obavještava Korisnika putem e-pošte da je cijena prikazana uz proizvod neispravna i nudi mu kupnju proizvoda po stvarnoj cijeni. U takvom slučaju, Korisnik može odlučiti naručiti proizvod po stvarnoj cijeni ili otkazati narudžbu bez ikakvih pravnih posljedica.

6. Ispravljanje pogrešno unesenih podataka

Korisnik može, u bilo kojem trenutku tijekom procesa narudžbe i prije slanja narudžbe Pružatelju usluge, imati pristup web stranici i ispraviti pogrešno unesene podatke na sučelju za narudžbu (npr. ukloniti proizvod iz košarice). Primjeri pogrešno unesenih podataka su pogrešno unesena količina, pogrešno upisane informacije o narudžbi (npr. adresa dostave) itd.

7. Valjanost ponude, potvrdni e-mail

Nakon što Pružatelj usluge zaprimi narudžbu, Korisniku se bez odgode šalje povratna poruka putem automatske potvrde e-pošte. Ovaj potvrdni e-mail sadrži podatke koje je Korisnik naveo prilikom kupnje ili registracije (podaci o naplati i isporuci), identifikacijski broj narudžbe, datum narudžbe, popis naručenih artikala, njihovu količinu, cijenu proizvoda, troškove isporuke/dostave i iznos koji treba platiti.

Ako je narudžba Korisnika već poslana Pružatelju usluga, a Korisnik primjeti pogrešku u vezi s informacijama u potvrdnom e-mailu, dužan je to prijaviti Pružatelju usluge u roku od 1 dana kako bi se izbjeglo dostavljanje neželjenih narudžbi.

Korisnik će biti oslobođen od valjanosti ponude ako ne dobije potvrdni e-mail od Pružatelja usluge u vezi sa svojom narudžbom bez odgode ili u roku od 48 sati.

Ovaj potvrdni e-mail od Pružatelja smatra se prihvaćanjem narudžbe koju postavi Korisnik i postaje važeći ugovor između Pružatelja usluge i Korisnika.

Narudžba se smatra ugovorom sklopljenim elektroničkim putem sukladno Aktu V Građanskog zakona iz 2013. o elektroničkoj trgovinskoj službi i Aktu CVIII Zakona iz 2001. o elektroničkim trgovinskim uslugama i određenim aspektima usluga informacijskog društva. Ugovor se uređuje Vladinom uredbom 45/2014 (II. 26.) o detaljnim pravilima za ugovore između potrošača i poduzeća te uzima u obzir odredbe Direktive 2011/83 / EU Europskog vijeća o pravima potrošača.

8. Uvjeti isporuke i plaćanja

8.1. Načini plaćanja

Plaćanje prilikom isporuke dostavljaču: Cijenu naručenog proizvoda na web stranici (ukupni iznos naveden u potvrdnom e-mailu) Korisnik plaća dostavljaču u gotovini.

Plaćanje putem PayPal-a: Trenutno plaćanje ukupnog iznosa moguće je i putem PayPal sustava. Sustav koristi siguran kanal i automatski je. PayPal prima samo podatke o kartici potrebne za platnu transakciju koju je Korisnik dostavio na 128-bitnu SSL šifriranu stranicu za plaćanje. Davatelj financijskih usluga ne prima obavijest o osobnim podacima i sadržaju narudžbe od Pružatelja usluge. S druge strane, Pružatelj usluge ne prima informacije o sadržaju podataka davatelja financijskih usluga. Nakon plaćanja, Korisnik je obaviješten o rezultatima transakcije od strane davatelja financijskih usluga. Za kartično plaćanje, internetski preglednik Korisnika mora podržavati SSL šifriranje. Iznos uplaćen kao ukupni iznos narudžbe odmah je unaprijed ovlašten na računu Korisnika. Ako je Korisnik odabrao narudžbu za osobno podizanje, ukupni iznos narudžbe može se platiti u trgovini s kreditnom karticom.

8.2. Isporuka

Isporuka upućene narudžbe šalje se u GLS kurirsku službu po izboru korisnika na adresu koju je kupac naveo u online narudžbi.

Kurirska služba dostavlja narudžbe od ponedjeljka do petka, od 08:00 do 17:00 sati. Ako Korisnik nije na navedenoj adresi tijekom tog razdoblja, preporučljivo je navesti adresu za dostavu gdje Korisnik zasigurno može primiti naručeni proizvod tijekom razdoblja isporuke.

Pružatelj usluge šalje obavijest o trenutnom položaju paketa Korisniku putem e-maila na adresu e-pošte koja je navedena prilikom registracije.

Ako Korisnik nije dostupan na navedenoj adresi u vrijeme naznačeno od strane kurirske službe, a isporuka paketa ne uspije, dostavljač će ostaviti obavijest na adresi dostave. S identifikacijskim brojem pronađenim u obavijesti, Korisnik može dogovoriti novu adresu i vrijeme isporuke u kurirskoj službi. Kurirske služba će još 1 pokušati isporučiti naručeni proizvod.

Kurirska služba će izvršiti ukupno 2 pokušaja isporuke, međutim, ako i drugi pokušaj isporuke ne uspije, zbog razloga koji se mogu pripisati Korisniku, onda će Pružatelj usluga ponovno pokušati izvršiti dostavu po treći put samo ako je Korisnik već isplatio troškove narudžbe Pružatelju usluge, a iznos je pripisan računu Pružatelja usluge.

Ukoliko Korisnik primjeti oštećenje na proizvodu ili paketu prilikom dostave, ne bi ga trebao preuzeti od dostavljača, već ga vratiti. Ako su u trenutku dostave, pakiranje ili proizvod vidljivo oštećeni ili ako je došlo do oštećenja prije primitka proizvoda, Pružatelj usluge treba bez naknade vratiti proizvod. Pružatelj usluge nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu nakon primitka isporuke!

Vrijeme isporuke

Rok isporuke je 1-5 radnih dana.

U nedostatku drugačijeg dogovora stranaka, Poslužitelj usluge je dužan isporučiti proizvod Korisniku bez odgode, barem u roku od trideset dana od zaključenja ugovora.

U slučaju odgoda koje se mogu pripisati Poslužitelju usluge, Korisnik ima pravo postaviti novi rok. Ako Pružatelj usluge ne postupi u skladu s novim rokom, Korisnik ima pravo raskinuti ugovor.

Korisnik ima pravo raskinuti ugovor bez postavljanja novog roka ako:

a) pružatelj usluge je odbio postupiti u skladu s ugovorom

b) stranke će sklopiti ugovor u dogovoreno vrijeme ili u vrijeme izvršenja određeno prirodom usluge, a ne u nekom drugom trenutku.

Pružatelj usluge ne pruža mogućnost za osobno podizanje narudžbi.

9. Pravo, način i posljedice odustajanja

Odredbe ove klauzule odnose se samo na fizičku osobu koja djeluje izvan svoje struke ili tvrtke koja kupuje, naručuje, prima, koristi ili traži robu, kao i adresanta komercijalnog priopćenja (u nastavku teksta Korisnik).

U skladu s Vladinom Uredbom o detaljnim pravilima ugovora između potrošača i poduzeća iz 45/2014 (II. 26.), u slučaju kupoprodajnog ugovora, Korisnik ima pravo odustati od ugovora o prodaji u roku od trideset (30) dana od isporuke:

a) proizvoda,

b) posljednjeg isporučenog proizvoda u slučaju višestrukih isporuka,

c) zadnje stavke ili komada u slučaju da se proizvodi sastoje od višedijelnog proizvoda,

d) proizvoda za koji je dogovoreno da se redovito dostavlja u određenom vremenskom razdoblju, a koji je dostavljen prvom prilikom od treće strane koju nije odredio Korisnik.

Korisnik ima pravo ostvariti svoja prava odustajanja od ugovora kroz razdoblje od datuma sklapanja ugovora o prodaji i datuma isporuke.

Ako Korisnik želi iskoristiti svoje pravo odustajanja, mora pružiti jasnu izjavu koja sadrži namjeru povlačenja i poslati ga Pružatelju usluge putem jednog od načina komunikacije (i kontakata) navedenih u prvom odjeljku trenutnih OUU-a (npr. poštom, faksom ili e-poštom). U tu svrhu, Korisnik može koristiti predložak izjave o odustajanju koji je dostupan Korisnik ostvaruje svoja prava odustajanja ako dostavi Izjavu o odustajanju Poslužitelju usluge prije isteka navedenog roka (čak i 30. dan).

Korisnik je dužan dokazati da je ostvario svoje pravo odustajanja u skladu s odredbama navedenim u članku 9.

U oba slučaja, Pružatelj usluge treba odmah potvrditi da je primio izjavu putem e-pošte.

U slučaju pismenog otkazivanja, izjava o odustajanju koja se šalje Pružatelju usluge u roku od 30 kalendarskih dana (čak i na 30. kalendarski dan) smatra se valjanom.

U slučaju obavijesti poštanskim putem, za razliku od slanja e-poštom ili faksiranja, Pružatelj usluga mora uzeti u obzir vrijeme slanja prilikom izračuna jamstvenog roka. Korisnik je dužan poslati registriranu izjavu, tako da datum prijenosa može biti potvrđen.

U slučaju odustajanja Korisnik je dužan vratiti prethodno naručeni proizvod na adresu Pružatelja usluga navedenoj u prvom odjeljku OUU-a bez nepotrebnog odgađanja, ali najkasnije u roku od 30 dana od datuma svoje izjave o odustajanju. Smatra se da je rok ispunjen ako Korisnik vrati proizvod (poštom ili dostavom) prije isteka 30-dnevnog roka.

Trošak povrata proizvoda na adresu Pružatelja usluge snosi Korisnik, osim ako je Pružatelj usluga prihvatio da snosi te troškove. Međutim, Pružatelj usluge neće preuzeti troškove povratka od Korisnika. Korisnik mora vratiti proizvod na adresu Pružatelja usluga koja je navedena u prvom odjeljku OUU-a. Korisnik je dužan vratiti sve dodatne stavke (jamstveni list, priručnik, fakturu, poklon kutiju, promotivni dar) koje je izvorno primio s proizvodom.

Pravo odustajanja može se ostvariti i osobno u jednoj od trgovina ako Korisnik primi proizvod koji je naručio online putem.

Pružatelj usluga ne može osobno doći po paket. Korisniku se ne naplaćuju ostali troškovi vezani za odustajanje, samo troškovi povrata proizvoda.

Ako se Korisnik povuče iz Ugovora, Pružatelj usluge će bez odlaganja, ali najkasnije u roku od 30 dana od primitka izjave o odustajanju Korisnika, vratiti sve naknade koje je Korisnik platio, uključujući troškove isporuke, osim dodatne troškove koji proizlaze iz Korisnikovog izbora dostave, a koji nije najjeftiniji način transporta koji nudi Pružatelj usluga. Pružatelj usluga ima pravo zadržati povrat novčanih sredstava sve dok ne dobije vraćeni proizvod ili dok Korisnik ne potvrdi da ga je vratio - Pružatelj usluga uzima u obzir raniji datum.

Pružatelj usluga primjenjuje isti način plaćanja za povrat sredstava kao onaj koji se koristio tijekom originalne transakcije, osim kada je Korisnik posebno inzistirao na drugačijem načinu, u kojem slučaju Korisnik ne snosi nikakve dodatne troškove.

Korisnik je odgovoran za amortizaciju vrijednosti proizvoda samo kada je to zbog korištenja proizvoda izvan njegove namjene, svojstava i rada. Pružatelj usluga stoga može zahtijevati nadoknadu amortizacije vrijednosti proizvoda zbog korištenja proizvoda izvan svoje namjene, svojstava i rada ako je Korisnik odlučio raskinuti ugovor o pružanju usluga prije isteka njegovog prava na odustajanje.

9.1. Slučajevi u kojima se pravo odustajanja ne odnosi na Korisnika:

1. Kada je prethodno proizveden proizvod sastavljen na temelju uputa i na zahtjev Korisnika ili kada je proizvod jasno prilagođen za Korisnika.

2. Kada na cijenu ili trošak proizvoda ili usluga utječe financijsko tržište, a ne Pružatelj usluga, ovisno o mogućoj fluktuaciji unutar roka povlačenja od 30 dana.

10.  Jamstvo/garancija

10.1. Jamstvo

10.1.1. Odgovornost za neispravnosti

Ako Pružatelj usluge ne pruži odgovarajuću uslugu, Korisnik može potraživati odgovornost za nedostatke. U slučaju potrošačkog ugovora, Korisnik može potvrditi svoje potraživanje jamstva za kvar proizvoda u roku od šest mjeseci od datuma primitka, pod uvjetom da su pogreške već postojale u vrijeme isporuke. Nakon što istekne šestomjesečno razdoblje, pravo Korisnika da potražuje svoja jamstvena prava više ne može biti provedeno.

Ako ugovor nije s Korisnikom, podnositelj zahtjeva može izvršiti svoje jamstvene zahtjeve u roku od tri mjeseca od datuma primitka.

Korisnik može, po vlastitom izboru, zatražiti popravak ili zamjenu, osim ako je zahtjev Korisnika nemoguće ispuniti ili ako bi isti nametao nerazmjerne dodatne troškove Pružatelju usluga. Ako Korisnik ne zahtijeva ili ne može zahtijevati zamjenu, može zatražiti privremeno smanjenje naknade, popraviti nedostatak (ili ga dati popraviti) na trošak Pružatelja usluga ili raskinuti ugovor. Korisnik nema pravo odustati od ugovora zbog neznatnih kvarova.

Korisnik se može prebacivati između dva jamstvena servisa, međutim, dužan je snositi troškove tog postupka, osim ako ima valjani razlog za poduzimanje ove radnje ili ako je Korisnik bio prisiljen to učiniti zbog radnji Pružatelja usluga.

Korisnik je dužan obavijestiti Pružatelja usluga odmah nakon otkrića neispravnosti, ali najkasnije u roku od dva mjeseca od otkrića greške.

Korisnik provodi svoj zahtjev izravno protiv Pružatelja usluga.

U roku od šest mjeseci od izvršenja ugovora, Korisnik nema nikakvih drugih obveza, osim informiranja Pružatelja usluga o grešci, kako bi se postavio važeći zahtjev za odgovornost zbog greške, ukoliko može dokazati da je kupio proizvod od Pružatelja usluge (putem fakture ili primjerka fakture). U takvom slučaju, Pružatelj usluga bit će oslobođen od jamstva ako potkopava takvu argumentaciju, tj. dokaže da je do greške ili kvara proizvoda došlo nakon što je Korisniku isporučen proizvod. Ukoliko Pružatelj usluga dokaže da je kvar prouzročen zbog bilo kojeg razloga koji se može pripisati Korisniku, on neće biti dužan snositi odgovornost za neispravnost proizvoda na koju ga poziva Korisnik. Međutim, nakon isteka šest mjeseci od datuma isporuke, Klijent je dužan dokazati da je kvar koji je primijetio Korisnik već postojao u vrijeme isporuke.

Ako Korisnik provede zahtjev za garancijom za određeni dio proizvoda (za navedeni nedostatak), jamstveni se zahtjev neće smatrati valjanim za ostale dijelove proizvoda.

10.1.2. Jamstvo za proizvod

U slučaju oštećenja ili kvara u proizvodu (pokretne stavke), klijent koji se smatra Korisnikom - po vlastitom izboru - može potraživati ​​odgovornost za nedostatke kako je objašnjeno u odjeljku 10.1.1.

Međutim, Korisnik ne može istovremeno tražiti odgovornost za nedostatke i jamstvo za proizvod zbog iste greške. U slučaju važećeg zahtjeva za potraživanje garancije, Korisnik može zatražiti zamjenu ili popravak prethodno zamijenjenog proizvoda.

Predmet valjanog zahtjeva za ispunjenje garancije može biti samo neispravan proizvod. Dokaz o oštećenju mora osigurati Korisnik.

Proizvod se smatra neispravnim ako ne udovoljava zahtjevima kvalitete koji su bili na snazi ​​kada je proizvod stavljen na tržište ili ako nema karakteristike koje je odredio proizvođač.

Korisnik može zatražiti jamstvo za proizvod u roku od dvije godine od datuma stavljanja proizvoda na tržište. Nakon isteka tog roka, Korisnik gubi ovo pravo. Korisnik je dužan obavijestiti proizvođača o kvaru odmah po njegovom otkriću. Dva mjeseca nakon trenutka otkrića greške, obavijest se uzima u razmatranje bez odgode. Šteta koja proizlazi iz kašnjenja obavijesti isključivo je Korisnikova odgovornost.

Zahtjev za odgovornošću za neispravan proizvod koji je podnio Korisnik može se izvršiti protiv proizvođača ili distributera pokretne stavke (proizvoda).

Proizvođač ili distributer bit će izuzeti od obveze odgovornosti za neispravne proizvode samo ako mogu dokazati da:

- proizvod je proizveden ili stavljen na tržište u nekomercijalne svrhe,

- greška nije bila znanstveno ili tehnološki prepoznatljiva u trenutku plasiranja proizvoda na tržište,

- ili da je kvar proizvoda rezultat primjene zakona ili obveznih službenih propisa.

Dovoljno je da proizvođač ili distributer navedu jedan od razloga.

10.2. Jamstvo

U slučaju neispravne usluge, Pružatelj usluga dužan je dati jamstvo sukladno članku 151/2003. (IX. 22.) Uredbe Vlade Mađarske o zakonskoj garanciji za određena trajna potrošna dobra.

Propisi koji se odnose na zakonsko jamstvo za određenu trajnu robu sadržani su u članku 151/2003. (IX. 22.) Uredbe Vlade Mađarske.

Područje primjene Uredbe odnosi se samo na proizvode koji se prodaju u sklopu NOVOG potrošačkog ugovora sklopljenog u EU i koji su navedeni u Prilogu Uredbe (npr. sunčane naočale s prodajnom cijenom većom od 249HRK).

Obvezno jamstvo trajnih dobara za široku potrošnju navedeno u Prilogu Uredbe je 1 godina počevši od dana isporuke proizvoda Korisniku ili u slučaju naručitelja od strane Pružatelja usluga ili njegovog zastupnika, datum puštanja u pogon.

Pružatelj usluga će biti oslobođen obveza iz jamstva samo ako dokaže da je uzrok greške nastao nakon isporuke.

Jamstvena prava može potraživati samo Klijent koji je kvalificiran kao potrošač.

Greška nije pokrivena jamstvom ako je do nje došlo nakon što je proizvod isporučen Korisniku, na primjer, ako je greška uzrokovana:

- neispravnim korištenjem, nepoštivanjem uputa za uporabu iz priručnika,

- nepravilnim skladištenjem, neodgovarajućim rukovanjem, oštećenjem,

- elementarnom nepogodom.

Područja koja su obuhvaćena jamstvom u slučaju kvara:

- Korisnik može primarno - po vlastitom izboru - zahtijevati popravak ili zamjenu proizvoda, osim ako je potrebna radnja jamstva nemoguća ili ako, u usporedbi s drugim jamstvenim akcijama, odabrana metoda predstavlja nerazmjerni dodatni trošak Pružatelju usluga, uzimajući u obzir vrijednost proizvoda u besprijekornom stanju, kršenje ugovora i ispunjavanje jamstvenog zahtjeva koji utječu na interese Korisnika.

- Ako Pružatelj usluga odbija popraviti ili zamijeniti proizvod, popraviti ili zamijeniti proizvod u najkraćem roku s obzirom na interese Korisnika ili ako Korisnik ne pokaže interes za popravak ili zamjenu, tada, po vlastitom izboru, Korisnik može zahtijevati proporcionalno smanjenje kupovne cijene; Pružatelj usluga proizvod može popraviti, dati ga popraviti ili raskinuti ugovor. U slučaju beznačajnog nedostatka, ne ostvaruje se pravo na odustajanje.

Popravak ili zamjenu - uzimajući u obzir značajke proizvoda i njegovu namjenu - Pružatelj usluga obavlja u razumnom vremenskom roku, uzimajući u obzir interese Korisnika. Pružatelj usluga nastojati će izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u roku od petnaest dana.

Tijekom popravka u proizvod se mogu instalirati samo novi dijelovi.

Vrijeme u kojem Korisnik ne može koristiti proizvod nije pokriveno jamstvenim rokom. Jamstveni rok će se nastaviti u slučaju zamjene (ili popravka) proizvoda. Ako se pojavi greška kao posljedica zamjene (ili popravka), jamstveni rok će ponovno započeti.

Troškove koji se odnose na obavljanje jamstvenih obveza treba snositi Pružatelj usluga.

Međutim, Korisnik ne može istovremeno tražiti odgovornost za nedostatke i jamstvo nad proizvodom zbog iste pogreške. Bez obzira na ta ograničenja, prava Korisnika koja proizlaze iz jamstva moraju se poštivati ​​kako je navedeno u odjeljcima 10.1.1. i 10.1.2.

S obzirom na to, jamstvo ne utječe na izvršavanje prava Korisnika, a osobito za traženje odgovornosti za nedostatke ili kompenzaciju.

Ako se između stranaka pojavi spor koji se ne može riješiti mirnim putem, Pružatelj usluga može pokrenuti arbitražu mirenja sukladno odjeljku 11.2.

10.3. Validacija jamstva i jamstvenih zahtjeva

Korisnik može prijaviti svoje jamstvene zahtjeve Pružatelju usluga kroz kontakt podatke navedene u Članku 1.

11. Opcije provođenja zakona

11.1. Mjesto, vrijeme i način podnošenja žalbe

Klijent može podnijeti pritužbu u vezi s proizvodom ili Pružateljem usluga jednom od dolje navedenih kontakata:

Adresa: 6723 Szeged, Szilléri sugárút 38/A III/10

Radno vrijeme: Od ponedjeljka do petka: 9.00-16.00

Telefon: 1 8000 343

Telefonska podrška je otvorena: radnim danom: 9.00-16.00

Kontakt osoba: Csaba Góbor, menadžer

E-mail: office@naocaleshop.hr

Pružatelj usluga, ako je moguće, odmah ispravlja svaku verbalnu žalbu. Ako nema neposrednog pravnog lijeka na usmeni prigovor zbog njegove prirode ili ako Klijent nije zadovoljan rješavanjem svoje pritužbe, Pružatelj usluga će zabilježiti prigovor - koji se zatim održava zajedno sa sadržajnim odgovorom u roku od pet godina.

Pružatelj usluga je dužan dostaviti kopiju zapisnika Klijentu u ured u slučaju usmenog prigovora načinjenog osobno ili, ako to nije moguće, djelovati u skladu s pravilima o pismenim žalbama navedenim u nastavku:

U slučaju verbalnog prigovora telefonom ili drugim sredstvima elektroničke komunikacije, Poslužitelj usluga će istodobno sa sadržajnim odgovorom poslati kopiju zapisnika Klijentu.

U svim ostalim slučajevima, Pružatelj usluga postupa u skladu s propisima o pismenim pritužbama.

Pritužbe načinjene putem telefona ili drugih sredstava komunikacije dobivaju jedinstveni identifikacijski broj koji kasnije pojednostavljuje dohvaćanje pritužbe Pružatelju usluga. Pružatelj usluga u potpunosti odgovara na pisane pritužbe zaprimljene u roku od 30 dana. U smislu trenutnog ugovora, mjera podrazumijeva poštansku isporuku.

U slučaju odbijanja prigovora, Pružatelj usluga obavještava klijenta o razlozima odbijanja.

11.2. Ostale mogućnosti izvršivosti

Ako potencijalni spor između Pružatelja usluga i Klijenta nije riješen tijekom pregovora s Pružateljem usluga, klijentu su otvorene sljedeće mogućnosti provedbe:

− Podnošenje žalbe nadležnom tijelu za zaštitu potrošača,

− Pokretanje postupka mirenja s tijelom za mirenje:

Tijelo za mirenje u okrugu Csongrád

Adresa: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: (62) 554-250 nastavak br. 118

Faks: (62) 426-149

Imena: László Dékány, Zoltán Jenei

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu.

− Pokretanje sudskih postupaka

Što se tiče propisa tijela za mirenje, potrošačima se smatraju: pravna nevladina organizacija, crkva, kondominij, stanarska zadruga, mikro, mala i srednja poduzeća koja kupuju, naručuju, primaju, koriste, rabe ili vode komercijalnu komunikaciju u vezi s robom ili adresantom ponude.

12. Odgovornost

Informacije prikazane na web stranici prenesene su u dobroj vjeri i služe samo informativnim svrhama. Pružatelj usluga nije odgovoran za točnost i potpunost informacija.

Korisnik može koristiti web stranicu na vlastitu odgovornost i prihvaća da Pružatelj usluga nije odgovoran za bilo kakvu materijalnu ili ne-materijalnu štetu koja proizlazi iz njegove uporabe. Pružatelj usluga nije odgovoran za bilo kakve namjerne, krajnje nehatne ili kaznene prijestupe, ili za bilo kakve događaje koji predstavljaju rizik za život ili fizički integritet Korisnika.

Pružatelj usluga je oslobođen bilo kakve odgovornosti za ponašanje korisnika web stranice. Klijenti su u potpunosti i isključivo odgovorni za svoje ponašanje, u kojem slučaju Pružatelj usluga u potpunosti surađuje s nadležnim tijelima vlasti kako bi otkrio kršenje.

Web stranica za pružanje usluga sadrži veze koje vode do web stranica drugih pružatelja usluga. Pružatelj usluga nije odgovoran za politiku zaštite privatnosti i druge aktivnosti drugih pružatelja usluga.

Sadržaj kojemu Klijenti mogu pristupiti tijekom korištenja web stranice može biti, ali nije obvezno, provjeren od strane Pružatelja usluga, a Pružatelj usluga nije odgovoran za objavljeni sadržaj i nije dužan tražiti znakove nezakonitih aktivnosti.

Zbog globalne prirode interneta Klijent se slaže da će koristiti web stranicu u skladu s odredbama relevantnog nacionalnog zakonodavstva. Ako bilo koja aktivnost povezana s korištenjem internetske stranice nije dopuštena prema zakonu države iz koje Klijent dolazi, Klijent je isključivo odgovoran za njegovu upotrebu.

Ako Klijent otkrije bilo kakav nepoželjan sadržaj na web stranici, dužan je to odmah prijaviti Pružatelju usluga. Ako Pružatelj usluga smatra da je izvješće utemeljeno, ima pravo odmah izbrisati ili izmijeniti informacije.

13. Autorsko pravo

Web stranica je zaštićena autorskim pravima. Pružatelj usluga je nositelj autorskih prava ili ovlašteni korisnik svih sadržaja prikazanih na web stranici kao i usluga dostupnih putem web stranice: bilo kojeg autorskog ili intelektualnog vlasništva (uključujući sve grafike i druge materijale, raspored i uređivanje web stranice, softver i ostala rješenja, ideje i njihovu implementaciju).

14. Ostalo

NaocaleShop online trgovina je sustav temeljen na Linuxu/PHP koji pruža odgovarajuću razinu sigurnosti, a njegova upotreba ne predstavlja nikakav rizik. Međutim, predlažemo vam da poduzmete sljedeće mjere predostrožnosti: koristite antivirusne i antišpijunske programe sa svježom bazom podataka te instalirajte sigurnosna ažuriranja za vaš operativni sustav. Kupnja na web stranici zahtijeva da Korisnik zna i prihvaća tehnička ograničenja interneta i stanja greške povezane s ovom tehnologijom.

U trgovinama i online trgovini Pružatelj usluga prihvaća narudžbe samo u količinama potrebnim za kućanstva. Pružatelj usluga ne pruža veleprodajne usluge.

15. Jednostrana izmjena Općih uvjeta ugovora

Pružatelj usluga ima pravo jednostrano izmijeniti postojeće Opće uvjete ugovora nakon što o tome obavijesti Korisnika putem web stranice. Revidirane odredbe stupaju na snagu s Korisnikom po prvoj upotrebi web stranice nakon izmjene. Revidirane odredbe primjenjuju se na narudžbe koje se postave nakon izmjene.

16. Pridržaj prava vlasništva

Pružatelj usluga zadržava pravo na dotičnu robu sve dok njezina cijena ne bude isplaćena u cijelosti. Ako iz bilo kojeg razloga Klijent dođe u posjed robe prije nego što plati njenu punu cijenu, bit će odgovoran za svu materijalnu štetu koju nitko drugi ne smije nadoknaditi Pružatelju usluge.