Često postavljana pitanja

Da li je ponuda u internet trgovini naocaleshop.com uvek aktuelna?

Trudimo se maksimalno da naša trgovina uvijek bude ažurirana tako da sve proizvode koje su na stranicama moguće kupiti s kućnom dostavom od 2-5 radna dana.

Naočale se mogu kupiti samo preko internet trgovine ili je moguće i na drugi način?

Ukoliko želite možete vašu narudžbu napraviti putem e - mail-a ili porukom preko naše facebook stranice (https://www.facebook.com/naocaleshop/).

Koja je cijena dostave?

Dostava naočala je besplatna za cijelu Hrvatsku bez ograničenja.

Kako se dostavljaju naočale?

Sve narudžbe šaljemo u ojačanoj kartonskoj ambalaži koja jamči da ćete naočale dobiti neoštećene. Dostavu vrši kurirska služba GLS koja u većini slučajeva isporučuje predate pakete u roku od 2 do 5 radna dana od dana preuzimanja.

Koliko traje dostava nakon naručivanja?

Narudžbe koje primimo od 00:00 do 11.00 sati šaljemo isti dan ( izuzev subote i nedjelje jer pošta ne prima pakete tijekom vikenda ) a narudžbe koje su pristigle poslije 11.00 sati šaljemo sljedeći radni dan. Vrijeme isporuke paketa na Vašu adresu iznosi od tri do sedam radnog dana , u većini slučajeva paket će Vam stići već treći dan.

Što ako nisam zadovoljan dobivenim naočalama?

Naočale uvijek možete vratiti u roku od 30 dana nakon primitka paketa. Nakon prispijeća naočala možete izabrati refundaciju ili neki drugi model. Važno : Troškove dostave u oba smjera snosi kupac.

Da li su cijene na internet stranici s PDV - om i da li ima skrivenih troškova?

Sve cijene su s PDV - om i nema skrivenih troškova. Plaćate točno koliko je bio iznos vaše narudžbe.

Zašto nisam dobio svoju narudžbu?

Obratite pozornost da tijekom popunjavanja formulara kod narudžbe unesete točne podatke.

U rijetkim slučajevima se može desiti da se paket izgubi tijekom transporta. U slučaju da niste dobili svoj paket ni nakon 14 dana, kontaktirajte nas i mi ćemo uputiti zahtjev kurirskoj službi za razjašnjenje situacije.